Tankar i stöpet och tankar på stopet

Jag hade ju funderingar på att lägga fram ett aldrig så litet Premier Leaguetips. Men skaffade jag igår Aftonbladets enorma bilaga med några olika förslag på hur säsongen ska förlöpa. Och återigen har Peter Wennman och jag samma åsikter, i princip. Så skaffa den där bilagan för att se vad jag tror (och, för all del, hoppas), den är för övrigt fylld med snygga texter och väldigt matnyttig information.

Man skulle kunna tro att denna premiär är den största anledningen till att se fram emot helgen, men icke. Mama, Papa, Syster C, Perra Nicholson och Mandah kör idag söderöver för att under helgen träffa son/bror/svåger/morbror med bättre hälft. Det vankas augustifest med fyrverkeri-SM, besök på en djurpark inte långt härifrån och äntligen, äntligen ska kvarterskrogen invigas. Bland mycket annat.

Kommentarer
Postat av: Angelica

För drygt 20 år sen var jag på kålmården sist. Så var jag där för ett par veckor sen igen. Fantastiskt! Tigrar och delfiner funkar lika bra på 30-åringar som på 5-åringar!

2007-08-10 @ 10:40:44
Postat av: A igen

Ja så ska det ju vara KOLMÅRDEN och inget annat....

2007-08-10 @ 10:44:53
Postat av: Netti

Lillebror , mitt i allt ståhej , så glöm inte att papa har namnsdag idag. ha en trevlig helg med allihopa. Vi övriga komma en an gång .Kram syster J

2007-08-10 @ 12:17:33
Postat av: Staffan

Angelica: Haha, så sant som det är sagt, det funkar för alla. Och skönt att du rättade dig själv där.
Netti: Nämen, Syster J! Jag hade ingen aning om att du
kikar in här. Vad kul! Jag hade faktiskt Larsdagen i minnet, men tack för påminnelsen.

2007-08-10 @ 13:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback