Kors, tvärs, högt, lågt, hit och slutligen dit

Det är ett flängande år som lider mot sitt slut. En sömnlös natt häromsistens roade jag med att rada upp alla hållplatser som året bjudit på. Så här ser det schemat ut, och då har jag ändå bara räknat de orter jag sovit på, många gånger har det varit fler ställen på samma ort (dessutom har jag säkert missat någon resa till Borlänge). Sen har jag också tagit mig friheten att lägga till de platser som är kvar på året:

Sälen-Norrköping-Sälen-Borlänge-Sälen-Åre-Sälen-Åre-Sälen-Stockholm-Sälen-Borlänge-Örebro-Norrköping-Stockholm-Norrköping-Västerås-Norrköping-Borlänge-Norrköping-Västerås-Borlänge-Tansen-Borlänge-Norrköping-Borlänge-Tansen-Borlänge-Norrköping-Borlänge-Norrköping-Borlänge-Norrköping-Örebro-Norrköping-Borlänge-Sälen-Borlänge-Norrköping-Stockholm-Siem Reap-Phom Penh-Sihanoukville-Koh Chang-Bangkok-Norrköping-Ängelholm-Norrköping-Ängelholm-Norrköping-Ängelholm-Norrköping-Ängelholm-Norrköping-Vimmerby-Norrköping-Borlänge

Aningen rotlös har jag känt mig, minst sagt. Men nu så, nu ska det bli ändring. Om en vecka är det sagt att vi ska få flytta ur baracken. Sen ska det fasen till vilda hästar, Boforskanoner och minst två Leksandsklackar för att få mig från Peking. Tills det är dags för nästa resa till Ängelholm, det vill säga. Vilket blir den sjunde januari.

Kommentarer
Postat av: Modern

....och i slutet av nästa år kommer summeringen med största sannolikhet att se nästan likadan ut - bara med andra namn....

2007-12-13 @ 18:39:55
Postat av: Syster C

Hoppas dock att få se er i Borlänge mellan Peking och nästa års vända till Ängelholm. Till jul tex...

2007-12-13 @ 22:46:46
Postat av: Staffan

Modern: Tack för de tröstande orden.

Syster C: Du lade inte märke till att schemat slutar med "Borlänge"...?

2007-12-14 @ 11:12:44
Postat av: Karlsson

"Ja, det var ett jävla rantande. Han har tydligen fått blåskatarr."

2007-12-15 @ 18:30:04
Postat av: Staffan

Favorit i repris: "De e faktiskt inte roligt längre".

2007-12-16 @ 15:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback