Ack Jämteland, du sköna

Jag är övertygad. Solglittrande fjäll och smått fantastiska omgivningar har fått mig att förstå Evert Ljusberg. Klart Jämtland ska bli en egen republik, så himla fint som det är. Efter att bara ha fått se det i grått och blött fick jag nu se det som man kunde se på tv. Man kan ju bli kär av mindre.

Har jag också sett mitt livs första alpina VM-tävling. Och man blir faktiskt sjukt imponerad av den där Pärson. Hon är helt enkelt helt jävla överlägsen just nu. Men hon är kortare än man tror.

För övrigt kan jag meddela att Kristin Caspersen är precis så trevlig som hon verkar. Och Hans Fahlén gillar inte mig.


Kommentarer
Postat av: Fröken

Hur är det möjligt att tycka som Fahlén?

2007-02-12 @ 20:30:22
Postat av: Mr Spoon

Jag tror att bäste herr Sporre utelämnar några väldigt betydande delar av orsaken till Fahléns icke-gillande. Kan det möjligen vara så att Hasse blev hälsad med ett "Tree, I am no tree" eller varför inte "Jag är ingalunda någon resenär, men..."?

Spill the beans Sporre, I'm on to you. PoK

2007-02-12 @ 20:59:30
Postat av: Staffan

Jag är ingalunda någon bönspillare, men vi får se om det kanske dyker upp en förklaring till herr Fahléns ogillande vad det lider.

2007-02-13 @ 14:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback