Scener ur ett äktenskapsbesök

Fördelen med två dagars frånvaro från kontoret: Man kan jobba med så mycket annat och träffa hysteriskt många roliga och trevliga människor. Nackdelen med två dagars frånvaro från kontoret: Allt ramlar över en när man kommer tillbaka, vilket gör en stackars bekännelsesida lidande.

I väntan på något gör man rätt i att besöka Mr Spoons
blogg idag. Även om han numer anser att vissa spelat ut sin roll i hans liv har han rasande fina bilder. Motivet på den nedersta kan dock diskuteras. Tror mest den är ett försök att släta över ett klumpigt klavertramp från dennes sida. Men snöbilderna är fina, en är tagen från undertecknads stora entré. Bara en sån sak.

Jag verkar för övrigt dra med mig snö, blåst och annat otyg vart jag än reser. Hann inte mer än lämna Jämtland förrän tävlingarna kunde genomföras i strålande sol. Samtidigt sitter jag här och blir mer och mer insnöad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback