Utklassning

Positiva saker som kommer ur flytt från Sälen till Norrköping:

1) Jag kommer att träffa fröken Ahl avsevärt oftare än vad som nu är fallet.
2) Närmare till Örebro, där Taallae och paret Spoon huserar.
3) Överhuvudtaget tror jag det är lättare att locka släkt och vänner till Peking än till Sälen.
4) Bokhandlar, bibliotek, filmaffärer och liknande kommer att finnas i min närhet.
5) Jag kommer inte att behöva köra Brego lika mycket. Förhoppningsvis inte alls.

Negativa saker som kommer ur flytt från Sälen till Norrköping:

1) Kollegor, polare, pokerspelare och alla andra sköningar som stannar.

Norrköping-Sälen 5-1. Det här blir fanimej bra till slut.


Kommentarer
Postat av: Modern

....och fortfarande har inte Sälen och Ski Star insett vad de kommer att mista inom en snar framtid. Jaja....det var det här om kon och båset.

2007-02-27 @ 08:57:06
Postat av: Staffan

Anderssonskan: Gratulerar till lyan, det löser sig alltid. Och all lycka i hufvudstaden önskas!

Modern: Förlåt en stackars 80-talist, men jag har nog aldrig hört den om kon och båset.

2007-02-27 @ 09:18:11
Postat av: A

Va?! menar du allvar om kon och båset?! Man saknar inte kon förrän båset är tomt.... hallåååå farfar

2007-02-28 @ 12:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback