"Lämna ditt bakomflutna framför dig"

Kollade igenom senaste veckans inlägg. God damned, visste jag inte att det fanns annat än nån festival på den tiden? Nåväl, nu är det dags att blicka framåt och låta minnena stanna kvar i skallen.

Den här veckan är jag i Gondor. Så go on, ni kan vara avundsjuka på mig. Eftersom det rör sig om just en vecka så hinner jag lätt och ledigt träffa alla jag vill träffa, ingen stress. Mailboxen har heller inte kastat fram några nya jobb än, så jag tar det för tillfället väldigt lugnt. Snart är det till exempel dags för en lunch med en kär gammal väninna, som enligt ryktet  nu börjar se lite rund ut över magen.

Apropå runda magar, det är mycket sånt nuförtiden. Senast igår kom en gymnasieklasskamrat och berättade att han skulle bli pappa. Och det är bara en i raden på sistone. Det känns som att en hel del av sådana som en gång var jämnåriga börjar bli väldigt gamla.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag känner igen det där, utöver det börjar de gifta sig. På helgens bröllop var det 6 magar!! Alla växer ifrån mig med besked...

Postat av: Staffan

Giftermålen står inte som samma spön i backen än. Men jag fasar när även de börjar rasa in.

2007-07-04 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback