Noterat i marginalen

Jag skummar en nyhetssida och blir först mycket bedrövad och sedan en aning upplyft igen. Bedrövelsen är befogad. Jag tycker att det är orättvist att en man som Runar får en kvinna som Tilde de Paula. I och för sig hade jag funnit det orättvist med vilken som helst som inte heter Fredrik Ljungberg eller Mikael Persbrandt (då må det vara hänt). Men Runar tar orättvisan ett steg längre än de flesta.

Sen blir jag alltså lite road av en annons för någon pokersida, där gamle fotbollslegenden Hans "Eskil, Eskil, Eskil slit och släng" Eskilsson spelar. På fotot i annonsen ser han väldigt mycket ut som Ron Perlman, som är med i snart sagt alla filmer och serier som har med tecknade seriefigurer att göra. Men bara en huvudroll, i fantastiskt usla Hellboy.

Det roliga med allt det? Jag vet inte riktigt, förmodligen är det bara jag. Men på något sätt kändes det lättare i hjärtat efter att ha konstaterat det.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Komiskt, jag tänkte faktiskt på dig när jag hörde nyheten om Tilde. Jag tänkte att hon kanske lyfts bort ifrån din piedistal nu... eller???? HaHa!

2007-07-06 @ 11:11:34
Postat av: Staffan

Det ligger nära till hands iallafall.

2007-07-09 @ 08:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback