Vad göra, vad göra?

Trött, seg och allmänt förvirrad. Så läget är precis som det brukar. Jag sitter återigen i Peking, men som vanligt nuförtiden är det snart dags att återvända till Gondor. Innan dess hade jag tänkt försöka styra upp den där ekonomin, trots konstiga brev och telefonsamtal och felaktiga fakturor och absolut noll koll på vart momsen tar vägen.

Men jag är ändå rätt tillfreds med tillvaron. Faktiskt. Om jag bara kunde komma på vad jag ska läsa härnäst. Det finns fortfarande en Lehanebok på svenska - Mörker, ta min hand - som jag inte läst. Men med tanke på den rätt ansenliga mängd Bostondeckare jag läst på sistone börjar det nog bli dags för lite omväxling. Är det korkat att vara sugen på den där serien om Alexander den Store? Lästips mottages hur som helst tacksamt. Ju snarare desto tacksammare.


Kommentarer
Postat av: Mr Spoon

Käre herr Sporre kan ju ge sig i kast med Kapuscinskis "Fotbollskriget" - finns i pocket hos en internetbokhandel nära dig. Puss.

2007-07-09 @ 17:17:19
Postat av: Staffan

Tja, varför inte. Skönt att se att herrn är på svensk mark igen, ett telefonsamtal väntar inom snart.

2007-07-09 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback