Anhalt på joggingrundan, del 3 och 4

Mitt under brinnande jobb vandrar tankarna iväg. De landar nånstans vid "Oh boy", "I'm so poor won't you lend me some money", "Late night heartbroken blues", "Backstabber lady", "Let her go", "I'm glad I'm not a proud American" och självbetitlade godbiten "Miss Li".

Till slut tränger jag undan de frestelserna och jobbar vidare. Men så kommer jag på mig själv med att, i drömmen, gunga med i "Sail beyond doubt", "Left, right, black, white", "It takes time, it takes two", underbara "Far away from man"  och "Marigold". Och sen slår jag fast att Borlänge är en sjujävla musikstad.

Snart är det bara ett dygn kvar.

Kommentarer
Postat av: Fröken Ahl

Någon som verkligen längtar till Peace & Love?

2007-06-27 @ 15:27:44
Postat av: Staffan

Bara en smula.

2007-06-27 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback