Promenad bland promenader

Ännu en bekantande vända på Pekings gator är till ända. Vi känner inte varandra riktigt än, stan och jag, men vi kommer närmare och närmare varandra. Vi delar inte med oss av djupa känslor till varandra och vi umgås inte på all vår lediga tid. En god pratstund om väder, sport, film och musik kan vi dock ta oss emellanåt. Det är ju alltid en start, och det är en mycket trevlig stad så här långt.

Under detta nyss avslutade äventyr gjorde jag också till slut slag i saken. Panic Prevention är nu en del av min skivsamling. Efter två och en halv låt är jag fortfarande nöjd.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förhållanden tar tid... För att komma in på djupare diskussioner måste man nog prata igenom alla de andra, lite ytligare, grejerna först så man vet var man har varann. Jag hoppas ni ska trivas ihop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback