Uppvärmning

Om inte alltför länge bär det alltså iväg till Stockholm igen, för att se en av de största någonsin. Det känns stort att få möjligheten att se Dylan, riktigt stort. Men jag måste lyssna in mig bättre på hans senare album, mina erfarenher ligger i hans 60-talsverk. Vilket förstås inte är kattskit, men jag tänker mig att det blir en del moderna tider på konserten också.

I väntan på Bobban kommer dock en fin liten pärla i livemusikväg redan till helgen. The Deportees spelar på Bolanche om fredagkvällen. Nu vet jag inte så noga vilka det är, men förbandet är av yppersta klass. Kiss and Tell bör ses om man inte vill vara alldeles chockad när musikåret 2007 summeras. Då finns de nämligen med i rullorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback