Sad song

Dagen efter känns det fortfarande mycket, mycket bittert att få lov att krångla för att få tillbaka en bil man egentligen inte vill ha. Återigen, för vilken gång i ordningen vet jag inte, slås jag av vilken tur jag har med familjemedlemmar, infödda som inflyttade.

Och det finns defintivt de som har det värre. Just nu lider jag med en god vän och kvinnan i hans liv. Livet är så fruktansvärt orättvist ibland. I vissa fall innan det ens har startat.

Till dem har jag både en och två axlar. Det är inte mycket, men det är vad jag har. Eller, som Noel skulle sagt:

"If you need it
Something I can give
I know I'd help you if I can
If you're honest and you say that you did
You know that I would give you my hand
Or a sad song
In a lonely place
I'll try to put a word in for you
Need a shoulder? Well if that's the case
You know there's nothing I wouldn't do"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback