Från en metropol till en annan

Dagarna räcker inte till riktigt. Strax far jag faktiskt vidare mot Ängelholm. Förhoppningsvis finns det dock större chans till bloggvänlig omgivning där än platserna jag varit på de senaste veckorna.

Just ja, måste ju lämna nån godbit från dem också. Som varande det kronologfreak jag är tar jag det isåfall från början, och berättar att jag såg två filmer på vägen ner. Från dem kan jag konstatera att Jack Sparrow och hans kumpaner var roligare och intressantare i första filmen än i den tredje. Mycket intressantare och roligare. Vidare verkar träsktroll och pratande åsnor också ha bäst-föredatum.

Däremot ett riktigt hett musiktips: Danska Suzanne Sundför (hittar inte danska ö:n) med låten "I resign" är en riktigt vacker historia. Och den följde, i flygplanets låtlista, direkt på Miss Li och Lasse W. Inte dumt.

Kommentarer
Postat av: Hagge

Hörru din filur, välkommen hem! Snö finns att finna i Blge. Om du kommer med musiktips kan du väl länka till Youtube eller liknande så man enkelt och snabbt kan provlyssna. Jag kan bjuda på en länk för denna gång.. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=2be2KcBWIXE

2007-11-12 @ 13:49:28
Postat av: Staffan

Tackar, tackar. Ska tänka på det i fortsättningen, och kolla länken när jag hamnar framför en bättre dator.

2007-11-12 @ 17:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback