Intill märgen frusen

Upptining pågår. Att vara ute ett par timmar, gåendes kring och i spår, vid dagens råkalla väder skulle frysa ner en hel oxe. De nya, görsnygga (de är faktiskt det) kängorna hjälpte inte. Inte de nya vantarna heller. Nåväl, det överlevdes det också. Och imorgon ska jag reka Vimmerby så jag vet vad som väntar innan jul. Förhoppningsvis får jag stanna inomhus då.

För er som undrar har jag inte vågat prova dvd-spelaren än. Om den inte funkar idag heller - och varför skulle den göra det - kommer kanske mitt relativt goda humör att sjunka en aning. Jag vill ju bara veta hur den där säsongen slutar. Och fortsätta med nästa. Och nästa. Framförallt vill jag sen nån ge Richie Aprile på nöten ordentligt. He has it coming, om man säger.

Den där smått nervösa känslan i magen som kom under helgen funderade jag lite över. Den verkar ju stegra framemot morgonkvällen. Alldeles säkert är den fotbollsrelaterad. Det vill till att Sverige gör en snabb strut mot Lettland imorgon, annars blir det magsår av det här.

Kommentarer
Postat av: Hagge

Jag måste ju bara fråga vad det var för sorts vantar som du köpt? =)

2007-11-20 @ 22:03:23
Postat av: Staffan

Har jag missat nåt roligt här? Det är iallafall svarta
fleecevantar, tror jag. Nåt billigt märke på Intersport.

2007-11-22 @ 19:20:11
Postat av: Hagge

Roligt vet jag inte. Men jag köpte ju ett par skinhandskar som är såå bra på alla de sätt. Tänkte om du också föll för den frestelsen till slut.

2007-11-22 @ 23:31:46
Postat av: Staffan

Just ja, de där hade jag glömt. Nej, ingen sådan fallenhet denna gång.

2007-11-23 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback