Mood swings

Jag hade svängt lite från Den sista färden som kvällsunderhållning, eftersom elitseriepremiären visas på tillgänglig kanal ikväll. Svängt lite är förresten en underdrift, jag hade bestämt mig. Ända tills jag såg att Staffan Lindeborg skulle kommentera. Som genom ett givet tecken ringde Max husse till mig bara nån minut efter att jag svängt tillbaka till filmen, och frågade mig om jag inte skulle med till sportbaren och kika på derbyt. Inte nog med det, han började svänga sig med ord om malthumlejästochvatten också.

Och man är ju inte bättre än att man kan sämra sig. Jag ska kolla på det där jäkla derbyt ändå, och hoppas det svänger. Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Hanna

En bild. En bild. En bild. En bild. Det är ju helt underbart! =)

Postat av: Staffan

Haha, I aim to please.

2007-09-25 @ 09:09:11
Postat av: Mr Spoon

Ja, vilken utsökt komponerad bild.

2007-09-25 @ 10:09:23
Postat av: Staffan

Ja, faktiskt. Jag ber att få tacka för den, den är ärligt stulen från En dagdrömmares anteckningar.

2007-09-25 @ 10:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback