Du sköna värld

Världen är en sjuk plats. Världen är en plats där en triggerhappy kille från prärien kan styra världens mäktigaste land. Världen är en plats där folk som syns i tv under ett par månader, bara ska varande sig själva, kan kallas för tv-stjärnor.

Världen är en plats som kan hittas på en digital uppfinning.

Världen är en plats där Rögle numer spelar i Elitserien.

Jag förstår mig inte på denna värld ibland. Ändå vet jag att en tabell aldrig ljuger. Så hatten av för skåningarna, I guess.

Kommentarer
Postat av: A

Själv levde jag i en värld glatt ovetande att det fanns ett Rögle...vart jag ska ta vägen nu vet jag inte...

2008-04-14 @ 11:17:38
Postat av: Staffan

Stanna för all del, det är inget att lägga på minnet ändå.

2008-04-14 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback