Next stop

För tredje, räkna dem, tredje hösten i rad ska det flyttas. Den här gången nöjer jag mig dock med att flytta inomstädes. Tidigare har det varit ett 20 mil minimum, men nu handlar det om ett par kvarter. Och om jag får säga det själv börjar jag bli rätt hyfsad på att packa.

Kom på mig själv häromsistens med att kalla Taallae för nomad. Han flyttar ju som ingen ann, påstod jag. Jo, ungefär som en ann, påstår jag nu. Men han innehar ännu distansrekordet, och om Gud vill och skorna håller så behåller han det ett tag.

Många klena filmtittningar på slutet annars. Jag kan händelsevis avslöja att ni inte behöver bemöda er att se varken Nördskolan eller The Best Man. Blades of Glory (japp, en del Jon Heder har det blitt, men inget slår än så länge Napoleon Dynamite) däremot hade sina poänger, även om den är långtifrån det roligaste som skådats.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag borde börja flytta lite oftare. 8 år sen sist! Och därförinnan, väldigt länge också. Jag tror jag rotar mig för hårt...

Postat av: A

Välkommen till klubben... fjärde gången på fjärde året. Jag siktar på en till till nästa höst.. ;P

2008-09-04 @ 12:38:47
Postat av: Staffan

Hanna: Lyckliga du.



A: Vi är lika goda kålsupare, tycks det.

2008-09-16 @ 18:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback