Vad är klockan?

Vansinne, det är vansinne säger jag. Att jobba två nätter för att sedan ställa om och försöka jobba dagtid direkt därpå. Jag vet en som håller med mig, och det är min kropp. Helt oförstående tittar den på mig - likt en hund som sett fram emot en promenad bara för att vli varse att den ska genomföras i hällregn - och undrar vafan jag sysslar med. Lika undrande tittar jag tillbaka. och kan inte annat.

Såg annnars det
här häromdagen. Tyckte att det var småkul eftersom jag hade en lista, som liknar den i slutet av den länkade texten, på denna sida ett par dagar tidigare. Vill alltså bara påpeka att jag var först. Men det är icke desto mindre trevligt att se att vi hyfsat överens om mycket angående den delen av tv-historien. Måste vara för att vi båda är från rätt sida älven.

Ett land i gryningen är förresten utläst också. Jävlaranamma säger jag bara. Jävlaranamma. Mycket kommer att kännas futtigt ett tag framöver nu.

Dagens låt är Hello Saferides "Anna".

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nattarbete är något jag aldrig förstått. Min kropp skulle inte orka. Inte en natt.

Postat av: Staffan

Det är en vana. Men den är svår.

2008-12-22 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback