Från det ena till det andra

Ett av de där nervsammanbrotten är nu avklarat. Så just nu läser ni en sida manövrerad av en färdigbakad banverkare. Så lägg i en växel till, nu ska allt gå som på räls, man är ju inte tappad bakom en vagn, och alla andra dåliga ordvitsar man kan komma på.

Nu hoppas jag på en laguppställning som ser ut som följer: Edwin van der Sar - Owen Hargreaves, Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Patrice Evra - Christiano Ronaldo, Michael Carrick, Paul Scholes, Anderson, Park Ji-Sung - Wayne Rooney.

Tyvärr tror jag dock att Hargreaves namn kommer att vara utbytt mot Wes Browns, Parks mot Ryan Giggs och eventuellt Andersons mot Carlos Tévez. Och även det är ju en hyfsad startelva. Tråkigt nog har Chelsea en lika stark. Vilket betyder att jag imorgon inte har några naglar kvar, om jag känner mig själv. Däremot ett präktigt magsår.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis, nybakade fjtkl!

2008-05-21 @ 19:33:29
Postat av: Staffan

Tack så mycket, kära kollega!

2008-05-22 @ 00:25:50
Postat av: Ulrika

Stort grattis Staffan! Skönt att vara klar kan jag tro!!

Postat av: Perra

Grattis, bara en en bekräftelse på vad jag anade för längesedan! GC LDm Tg

2008-05-23 @ 22:17:26
Postat av: Perra

och nu till det viktiga, en, två, tre med förflutet i The Hammers! man undrar vem ni ska köpa till nästa säsong?

2008-05-23 @ 22:20:39
Postat av: Staffan

Ulrika: Tack så mycket! Jo, det är inte dumt.

Perra: Tackar för det första. För det andra vet jag inte vem det skulle kunna bli. Trodde på Reo-Coker inför förra saäsongen, men han gick ju till Villa.

2008-05-24 @ 10:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback