Amerikaner, överallt amerikaner

Det svenska receptet för framgång var tidigare att jag befann mig i köket. Alltså diskade jag som aldrig förr vid elvatiden. Och till en början gick det ju bra, svenskorna radade upp chanser. Men plötsligt blev det straff för USA. 1-0, satan, måste diska mer. Även denna gång verkar det ha gått åt skogen.

Mycket USA-matcher nu, förresten. Fotbolls-VM, Solheim Cup (golf är faktiskt en underskattad tv-sport) och snart Davis Cup. Orden "Oh say can you see" börjar ge kalla kårar.

För övrigt funderar jag på att snart avslöja vad det är jag ska jobba med. Och vad mina planer är för slutet av oktober och början av november. Så, som Daniel Kristiansson skulle ha sagt; pass på.

Kommentarer
Postat av: Perra&Syster C

OjOj,kanske tur att det stundar en flytt så vi får en möjlighet att fylla på "amerikakistan". Innehållet används tydligen frekvent med risk för slitage eller?
Appropå fotboll, stadens (Blge) stolthet torde efter dagens omgång få svårt att missa uppflyttning.
Imorgon smäller det, favoriterna (Perras åsikt, syster C avvikande mening) gästar Leksand och plockar med sig 3p hem.

2007-09-16 @ 18:39:38
Postat av: Staffan

Jag har ingen aning om vad "Amerikakistan" är, tyvärr. Vad gäller stadens stolthet hade jag ingen aning om att Amsberg gjort en sådan raketkarriär genommm seriesystemet, men det gläder mig. Till sist är du väldigt felinformerad, "favoriterna" åker hem med gnagarsvansarna mellan benen ikväll.

2007-09-17 @ 10:39:04
Postat av: Modern

....om dom har några svansar kvar över huvud taget...

2007-09-17 @ 15:55:35
Postat av: Perra

Om Amerikakistan finns att läsa om i Utvandrarna men för att göra det enkelt kan denna flyttkartong jämställas med verktygslådan du äger

2007-09-17 @ 22:27:26
Postat av: Staffan

Modern: Frågan är om de hade det.
Perra: Mitt ironiska unfallande svar gick tydligen inte fram i förra svaret (jag har läst Utvandrarna), men tack för fint svar ändå.

2007-09-18 @ 07:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback