Soon-to-be working man

I Peking igen. Och här ska jag bli kvar rätt länge, verkar det. Jag har äntligen fått jobb.

Ett jobb ganska fjärran från det jag jobbat med tidigare, och vad jag pluggat till. Men ändå ett jobb som jag ser fram emot väldigt mycket, som har potential att bli riktigt roligt och som dessutom ligger här i stan. Så fröken Ahl blir inte av med sin inneboende än på ett tag.

Det här jobbet fick jag besked om i fredags. Vederbörligt firande följde på lördagen, varför jag igår hade en slitsam tågresa. Faktum är att det fortfarande är lite slitsamt. Det är väl åldern.

Kommentarer
Postat av: Bogey

Grattis till jobbet! Du kanske återkommer och berättar om vad det är för jobb senare.
Ang ålder så påverkar den förvisso återhämtningen dagen efter, men ger även en del vishet som gör att man kan anpassa intaget dagen före. Utvecklingen sker dock inte alltid parallellt.

Postat av: CJ

Gratulerar till jobbet!

2007-09-03 @ 20:16:06
Postat av: Staffan

Bogey: Man tackar och bockar. Jobbeskrivning kommer nog vad det lider. Och nej, utvecklingen verkar inte ske parallellt. Visheten väntar jag fortfarande på.
CJ: Tackar, tackar! Känns väldigt bra.

2007-09-04 @ 10:22:53
Postat av: Netti

Jo nog må du haft en jobbig söndag , har aldrig varit med om att du varit så tyst någonsin . Fick du användning av påsen ? Syster J

2007-09-04 @ 10:35:54
Postat av: Staffan

Haha, jag som är så försynt, nog brukar jag vara tyst. Men jag klarade mig från påsen.

2007-09-04 @ 10:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback