Man ska inte stava när man är trött

Ja, det visade sig ju ganska snabbt att det fattades nåt i huvet. Australien stavas på utrikiska Australia, inte Austrailia. Nybörjarmisstag, kan man säga. Men så var den ju inte särskilt bra heller.

Ny natt, nya föutsättningar. Sista natten av tre raka, en eftermiddag på det, sen blir det huvudstadsåka. Längesen nu, så det ska bli riktigt gött.

Och det är nu 28 dagar kvar. Så man skulle säga att vi åker 28 Dagar Senare - lysande film som får I am Legend att framstå som en barnsaga.

Dagens låt: "The Way", Fastball.

Kommentarer
Postat av: Malva

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback