En fläkt av förändring

Ett stort tack till alla er som varit inne och givit förslag på nytt namn! Jag är överväldigad av reaktionerna, det måste jag säga. Jag har badat i mail och kommentarer, det har varit väldigt givande.

Now that's irony.

Nu var iochförsig det enda förslaget jag fick mycket bra, så inom - förhoppningsvis - överskådlig tid byter jag namn. Förhoppningsviset beror på att jag till dopet önskar en ny look på sidan också, och till det projektet ska jag försöka anlita någon som kan bra mycket mer än jag på det ämnet. Ni hittar henne överst i (den i övrigt hopplöst ouppdaterade) länklistan till höger. Där ska ni titta, vänner, det är talang i både bild, form och språk i vardande.

Bergens väktare heter den tredje boken om Djingis khan. Den är minst lika blodig som de två första, och lika fascinerande. Efter den blir det en karamell som jag går och kikar på varje dag. Det är en viss herr Grace i Brighton som väntar på att bli läst. Som jag längtat.

En film har jag sett också, den första sedan Sundsvall brann, avrundat nedåt. The Informant hade jag faktiskt rätt stora förväntningar på, men den lyfte tyvärr aldrig. Den puttrade bara på, och lämnade en ganska oberörd i slutändan.

För övrigt är jag inte ett dugg bitter över att Joe Cole gick till Liverpool. Jag unnar alla Pool-supportrar det. Det är de värda.

Dagens låt: "Fortunate son" Creedence Clearwater Revival


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback